Win

26 november, 2010

Jag tror att jag skall få en tv! Min bror har just flyttat hemifrån och lånade en av mamma och pappa, men nu skall han köpa en ny egen, så nu kommer jag att få den han har. Superbra, fett nice att jag både har högtalare och tv på rummet snart då.

Jag åkte till Rasmus igår som planerat. Hans systerson är så galet gullig så det finns inte! Så fort jag kom tog han mig i halsen och visade alla hans favortisaker, t.ex. dammsugaren!

Idag tänkte jag göra klart engelskan helt så att jag kan njuta fullt av den resterande helgen, spec då Rasmus föräldrar åker till skåne, så där är vi helt ensamma, nu sitter jag dock och kollar på idol, så engelskan fixar jag på söndag.

Nä nu skall jag gå och värma mig med glögg tillsammans med mami.

Vill ha sommar!

Haha ps. pratade i sömnen inatt, jag och rasmus var tvungna att åka gräsklippare till Cypen, sen va det ngt mer. Jag kramade massvis på Rasmus, llåg även i hans armhåla?! Mysigt… När jag vaknade på natten kramades vi inte, och då var jag på kramhumör, stackarn, tur att han aldrig gick sönder! Hahaha sorgligt att vakna av att man har kramat sönder sin pojkvän xD

Lämna en kommentar